Blog

Nike Air Force 1 Low "Putih/Biru" FN7804-100 |SneakerNews.com

Empat bulan dikeluarkan dari ulang tahun ke-40, Nike Air Force 1 terus berpakaian dalam pelbagai gaya yang menarik.Untuk musim panas yang berikutnya, The Swoosh sedang mendandani Air Force 1 yang ikoniknya dalam keluasan tekstil bernafas yang lebih luas, seperti tawaran rajutan jersi ini yang disinari oleh rona biru terang.

Menampilkan anggukan menyekat warna beraksen halus pada Boise St. Broncos, reka bentuk Bruce Kilgore kembali ke akarnya dengan tuangan estetik Triple-White klasik merentasi keseluruhan lapisan asas kulit rata bahagian atas.Walaupun unit tunggalnya sepadan dengan estetika '82, perincian sebenar pasangan itu datang pada Swoosh tengah kaki kulit berwarna biru tituler yang didatangkan dengan halus disertai dengan hiasan bersulam.Padanan warna rona biru cerulean di seluruh hiasan berjenama tumit dan vamps, tag gantung "AF-1" ditambah untuk mengukuhkan lagi akar atletik model manakala warna oren yang jarang dikaitkan dengan Swoosh tab lidah sebagai kesimpulan. Mesh Netting Fabric

Nike Air Force 1 Low "Putih/Biru" FN7804-100 |SneakerNews.com

Menetapkan binaan lidah dan insolenya untuk fabrik rajutan jersi, nikmati imejan rasmi Nike Air Force 1 Low "Putih/Biru" di bawah sementara kami menunggu butiran keluaran selanjutnya.

Untuk maklumat lanjut dari bawah sepanduk Nike Inc., Nike Air Foamposite One "Galaxy" yang diwar-warkan akan kembali pada tahun 2024.

Pastikan untuk mengikuti @kicksfinder untuk tweet langsung semasa tarikh keluaran.

Travis Scott x Air Jordan 1 Low

Nike Dunk High "Panda"

Nike Air Force 1 Low "Putih/Biru" FN7804-100 |SneakerNews.com

polyester ချည်ထည် Nike Dunk Low "Panda"